Om du har problem med din beställning eller vill returnera din produkt och har beställt via Klarna, vänligen kontakta oss först på support@meinebella.se.
Kundens genomsnittliga väntetid är 4 gånger kortare om de kontaktar oss direkt istället för att använda Klarna-appen!
Min beställning är försenad, men jag måste betala via Klarna.
Du kan enkelt skjuta upp din betalning via Klarna-appen. Följ dessa steg:
Klicka på "Betala" i slutet av beställningen. Klicka på "Förläng förfallodatum". Klicka på "Bekräfta". Ditt förfallodatum kommer att förlängas med 10 dagar! Efter förlängningen, vänligen kontakta support@meinebella.se. Jag vill returnera min beställning.
För en problemfri retur av din beställning, vänligen kontakta support@meinebella.se, och vi kommer att skicka returinstruktioner via e-post inom 24 timmar.
Jag är missnöjd med kvaliteten.
För en lämplig lösning, vänligen kontakta support@meinebella.se, och vi kommer att göra allt för att återbetala dina kostnader.
Varor saknas eller är skadade.
Du kan kontakta oss via support@meinebella.se och ange vilka produkter som saknas eller är skadade. Vi kommer då omedelbart skicka dig en ny kopia eller återbetala köpesumman för den berörda artikeln.